Ecomar

„Ecomar“ automatizavimo projektams pasirinko „Klinkmann“ ir „Rockwell Automation“, kurios galėjo sukurti konkurencingą automatinę sistemą skruberiams

Įmonė „Ecomar“ įsteigta 2009 m., siekiant pagerinti laivybos ir jūrų pramonės tvarumą. Centrinė įmonės administracija yra Marianhaminoje, Suomijai priklausančiose Alandų salose, bet projektų komandos dirba visame pasaulyje. Be kitų veiklų, „Ecomar“ diegia įvairius visiškai integruotus automatizavimo sprendimus. Įmonė taip pat diegia mechanizmų optimizavimo, balastinio vandens valymo sistemų, skruberių ir vamzdynų instaliavimo bei hidraulikos sprendimus.

„Ecomar“ ir „Klinkmann“, prieš pradėdamos skruberių automatizavimo plėtros projektą, kelerius metus bendradarbiavo su laivų elektros komponentų gamintojais.

„Darėme elektros instaliacijas kompanijai „CR Ocean Engineering Corporation“. Ši įmonė paprašė mūsų sukurti skruberių automatizavimo sistemą“, – pasakoja Jonas Svenblad, „Ecomar“ plėtros viceprezidentas. Jonas turi daugiau nei 30 metų patirties laivybos pramonėje ir apie 20 metų patirties laivuose kaip elektros ir elektronikos laivybos inžinierius.

„Projektui pasirinkti „Klinkmann“ ir „Rockwell Automation“ buvo paprasta. Jie pasiūlė paramą, susijusią su programine įranga, ir pažadėjo pateikti optimalų techninį sprendimą. Tai buvo pagrindiniai mūsų reikalavimai.“

Norint kuo greičiau įgyvendinti kintamos apimties projektą, buvo standartizuota skruberių automatizavimo koncepcija, paremta „Rockwell Automation“:

  • naudojant „Allen-Bradley“ gaminamus „CompactLogix PLC“;
  • naudojant „FactoryTalk View SE“.

Pirmoji „Klinkmann“ ir „Rockwell Automation“ kartu su „Ecomar“ sukurta sistema buvo krovininis laivas „Bore Bay Ro-RO“. Projektas pradėtas 2017 m. Dabar „Ecomar“ turi apie 55 sistemas, sukurtas skruberių gamintojai „CR Ocean Engineering“ (JAV).

„Jie jau buvo dirbę su nemažai kitų automatinių sistemų, tačiau „CR Ocean Engineering“ teigimu, „Ecomar“ sistema turi geriausią vartotojo sąsają ir yra lengviausiai naudojama iš visų jų matytų“, – pasakoja Jonas.

Sudėtinguose ir skubiuose automatizavimo projektuose „Klinkmann“ reagavo greitai ir siūlė lanksčią paramą

Pradedant automatizavimo plėtros projektus, „Ecomar“ turėjo šiokių tokių iššūkių dėl reikalingų patvirtinimų. Tiek klasifikacinė bendrovė, tiek klientas pateikė daug pakeitimų prašymų. Taip pat buvo sudėtinga per trumpą laiką pasiruošti prišvartuoti laivus.

„Logistika iš gamyklos iki laivų statyklos taip pat kėlė iššūkių, bet mums asmeniškai padėjo „Klinkmann“ kontaktinis asmuo Niklas Flykt, – teigia Jonas.

– Su jo pagalba pavyko nenukrypti nuo tvarkaraščio. Niklas ieškojo sprendimų ir vedė projektą pirmyn, jis buvo pasiekiamas kiaurą parą ir palaikė mūsų komandą. Turėjome nemenkų iššūkių, be galo didžiuojuosi, kad mums kartu pavyko taip gerai susitvarkyti.“

Vykdant šį projektą „Ecomar“ sulaukė aiškios bei konkrečios „Klinkmann“ paramos, todėl projektų vadovai galėjo ramiai dirbti, neturėdami su „Klinkmann“ susijusių problemų.

„Programinė įranga turėjo būti pritaikyta greitai, iš „Klinkmann“ mums reikėjo greitos reakcijos ir lankstumo. Tokios paslaugos yra išskirtinės ir padeda plėtoti gerus santykius su klientais.“

Nepaisant greitų rinkos pokyčių, su „Rockwell“ automatizavimo projektais, skirtais skruberių verslui, viskas atliekama laiku, o ateitis atrodo šviesi

„Esame pristatę vadinamąsias atvirojo ciklo skruberių sistemas, o dabar kuriame hibridinius skruberius. Dabar, kai rinka po pandeminio laikotarpio stojasi ant kojų, ketiname padidinti pristatymo apimtį naudodami standartizuotą ir kintamos apimties automatinę sistemą, pagrįstą „Rockwell Automation“ sprendimais ir „Klinkmann“ technine parama“, – tvirtina Jonas Svenblad.